Chmielnik, 23 kwietnia 2024 r.
PM.6840.1.2024
WÓJT GMINY CHMIELNIK, 36-016 Chmielnik 50
działając na podstawie art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 344) podaje do publicznej wiadomości poniższy wykaz nieruchomości wchodzących w skład zasobu nieruchomości Gminy Chmielnik, przeznaczonych do sprzedaży
Lp. |
1. |
Województwo, powiat, gmina |
podkarpackie, rzeszowski, Chmielnik |
Obręb ewid. (miejscowość) |
Błędowa Tyczyńska |
Oznaczenie nieruchomości, działka nr |
1338 |
Opis nieruchomości, sposób zagospodarowania |
działka nieużytkowana, zadrzewiona i zakrzaczona, pozostałość po siedlisku, z budynkiem gospodarczym bez wartości użytkowej, do rozbiórki, bezpośredni dostęp do drogi gminnej wewnętrznej, droga dojazdowa o nawierzchni asfaltowej, żwirowej, sieć energetyczna w bliskim sąsiedztwie |
Księga wieczysta |
RZ2Z/00043079/0 |
Pow. nieruchomości w ha |
0,4094 ha |
Rodzaje klas i powierzchnia użytków |
B- tereny mieszkaniowe – 0,0551 ha, ŁV – łąki trwałe – 0,1377 ha, ŁVI – łąki trwałe – 0,0668 ha, PsIV – pastwiska trwałe – 0,0365 ha, PsV – pastwiska trwałe – 0,1133 ha |
Cena wywoławcza |
57300 zł (pięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta złotych) |
Informacja z MPZP, Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagosp. Przestrz. Gm. Chmielnik |
działka w części o pow. ok. 0,0070 ha położona jest w terenach przeznaczonych pod zalesienie; pozostała część nie ma określonego przeznaczenia z uwagi na brak planu zagospodarowaniaprzestrzennego, natomiast według Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Gminy Chmielnik znajduje się w terenach wyłączonych z zabudowy. |
Warunki płatności |
jednorazowo przed zawarciem umowy sprzedaży |
Obciążenia nieruchomości |
brak |
Niniejszy wykaz podlega zamieszczeniu na okres 21 dni tj. od 25.04.2024 r. do 16.05.2024 r. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Chmielniku, stronie internetowej Urzędu Gminy w Chmielniku chmielnik.pl , Biuletynie Informacji Publicznej bip.chmielnik.pl, oraz w prasie.
Osoby, którym na podstawie art. 34 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy o gospodarce nieruchomościami przysługuje pierwszeństwo w nabyciu w/w nieruchomości, mogą w terminie 6 tygodni od dnia wywieszenia wykazu tj. od 25.04.2024 r. do 06.06.2024 r. złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Chmielniku wniosek o nabycie nieruchomości w trybie bezprzetargowym za cenę równą jej wartości. W przypadku braku złożenia wniosku o nabycie z prawem pierwszeństwa w podanym wyżej terminie, nieruchomość zostanie sprzedana w drodze przetargu.
Szczegółowe informacje dotyczące w/w nieruchomości można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Chmielniku, pokój nr 34, tel. 17 22 96 605 w godz. 715– 1500.
Wójt Gminy Chmielnik
Szanowni Mieszkańcy,
w dniach od 26 marca 2024 r. do 8 kwietnia 2024 r. odbędą się konsultacje społeczne w sprawie projektów statutów sołectw z terenu Gminy Chmielnik.
Celem konsultacji zebranie uwag i opinii mieszkańców Gminy w sprawie rozwiązań organizacyjnych i prawnych przyjętych w projektach uchwał dotyczących statutów sołectw.
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Chmielnik informuje, że w związku z podpisaniem umowy na zadanie pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami dla części miejscowości Błędowa Tyczyńska i Wola Rafałowska w ramach inwestycji – Rozbudowa wodociągu w Gminie Chmielnik” od miesiąca kwietnia br. planowane jest rozpoczęcie robót budowlanych.
Wykonawcą prac będzie firma: HYDRAULIK USŁUGI WOD-KAN I CO Grzegorz Reguła, 36-122 Dzikowiec, ul. Św. Jana Pawła II 35.
Zainteresowani podłączeniem do nowobudowanej sieci mieszkańcy mają możliwość budowy przyłączy wodociągowych do swoich budynków w ramach zadania prowadzonego przez Gminę Chmielnik, która będzie inwestorem zastępczym przy realizacji przyłączy. Kwota wykonania przyłącza wodociągowego, która pokrywa koszt robocizny i materiału wynosi 4580 zł. Gmina Chmielnik jako inwestor zastępczy przystąpi do realizacji przyłącza wodociągowego po zawarciu umowy pomiędzy stronami.
W celu ustalenia szczegółów dotyczących zawarcia umowy określającej wzajemne obowiązki stron, prosimy o kontakt telefoniczny z Urzędem Gminy Chmielnik pod numerami telefonów: 17 23 04 065 lub 17 23 04 059.
Mając na uwadze terminową realizację inwestycji prosimy o możliwie pilny kontakt celem dopełnienia niezbędnych formalności.
Wójt Gminy Chmielnik
(-) Krzysztof Grad
Zarządzenie Nr 25/2024
Wójta Gminy Chmielnik
z dnia 7 marca 2024 r.
w sprawie: ogłoszenia konkursu na kandydata na Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ojca Św. Jana Pawła II w Chmielniku
Na podstawie art. 30 ust 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (jt. Dz.U. z 2023 r., poz. 40 z późn. zm.) art. 63 ust. 1 i 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (jt. Dz.U. z 2023 r., poz. 900 z późn. zm.) oraz § 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2021, poz. 1428) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam konkurs na kandydata na dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ojca Św. Jana Pawła II w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 316, w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Ogłoszenie o konkursie należy zamieścić na:
1) tablicy ogłoszeń UG Chmielnik
2) stronie internetowej Urzędu https://chmielnik.pl/
3) stronie BIP Gminy - www.bip.chmielnik.pl
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Z-cy Wójta.
§ 4. Zarządzenia wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy |
Załącznik do zarządzenia Nr 25/2024
Wójta Gminy Chmielnik
z dnia 7 marca 2024 r.
WÓJT GMINY CHMIELNIK
dnia 07 marca 2024 roku
OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA
Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ojca Św. Jana Pawła II w Chmielniku,
36-016 Chmielnik 316
dla której organem prowadzącym jest Gmina Chmielnik
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (jt. Dz. U. z 2023, poz. 2578)
Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (jt. Dz. U. z 2021, poz. 1428), oferty osób przystępujących do konkursu muszą zawierać:
a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznej szkoły;
b) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
c) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
– imię (imiona) i nazwisko,
– datę i miejsce urodzenia,
– obywatelstwo,
– miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
d) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia,
e) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
f) w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię:
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (jt. Dz. U. z 2021 r. poz. 672 z późn. zm.), lub
- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
g) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
h) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (jt. Dz. U. z 2024 r. poz. 104),
k) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (jt. Dz. U. z 2024 r. poz. 273) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
l) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
m) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
n) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (jt. Dz. U. z 2023 r. poz. 984, 1234, 1586, 1672 i 2005) lub w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742, 1088, 1234, 1672, 1872 i 2005) lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art.140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.), oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,
o) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Chmielnik, 36-016 Chmielnik 50 (pokój 9) w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i numerem telefonu oraz dopiskiem „Konkurs na kandydata na dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Ojca Św. Jana Pawła II w Chmielniku" w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Chmielnik 36-016 Chmielnik 50 i na stronie internetowej Urzędu https://chmielnik.pl/ oraz w BIP Gminy - www.bip.chmielnik.pl, tj. do dnia 21 marca 2024 roku do godz. 15.00. W przypadku nadania pocztą o dacie złożenia decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.
W konkursie nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Konkursy przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Chmielnik.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Powyższa treść dokumentu opracowana w związku z obowiązującą ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2023.1440) w celu ułatwienia dostępu do dokumentów osobom ze szczególnymi potrzebami, narażonym na marginalizację lub dyskryminację m.in. ze względu na niepełnosprawność lub obniżony poziom sprawności z powodu wieku czy choroby.
Dokument elektroniczny do pobrania w formacie PDF: <<Z_2024_025.pdf >>
Zarządzenie Nr 7/2024
Wójta Gminy Chmielnik
z dnia 16 stycznia 2024 r.
w sprawie powołania Komisji konkursowej opiniującej oferty złożone w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Chmielnik na 2024 rok.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U z 2023 r. poz. 40 ze zm.), art. 15 ust 2a – 2f ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 571 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XLVII/291/2023 Rady Gminy Chmielnik z dnia 17 sierpnia 2023 r. w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu Współpracy Gminy Chmielnik z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 rok” zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję konkursową celem opiniowania ofert składanych w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Chmielnik, ogłoszonych przez Wójta Gminy na 2024 rok, w następującym składzie:
1) Pani Magdalena Wdowik-Reczek – przewodniczący Komisji; (przedstawiciel Wójta),
2) Pan Adam Tereszkiewicz – członek Komisji; (przedstawiciel Wójta),
3) Pani Natalia Jasińska-Oczoś – członek Komisji; (przedstawiciel Wójta).
§ 2. Komisja Konkursowa pracuje w oparciu o zasady działania Komisji konkursowych określone w Załączniku do Rocznego Programu Współpracy Gminy Chmielnik z organizacjami pozarządowymi z dnia 17 sierpnia 2023 r.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega zamieszczeniu:
1) na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Chmielniku,
2) w Biuletynie Informacji Publicznej,
3) na stronie internetowej Gminy.
Wójt Gminy Chmielnik |
Powyższa treść dokumentu opracowana w związku z obowiązującą ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2023.1440) w celu ułatwienia dostępu do dokumentów osobom ze szczególnymi potrzebami, narażonym na marginalizację lub dyskryminację m.in. ze względu na niepełnosprawność lub obniżony poziom sprawności z powodu wieku czy choroby.
Skan dokumentu odwzorowujący dokument oryginalny do pobrania w formacie PDF: 240116-Z_2024_007.pdf (Plik pdf 0,3 MB)
Strategia Rozwoju Gminy Chmielnik na lata 2020-2029 - aktualizacja
Plik do pobrania:
<<230712-strategia-rozwoju-gminy-chmielnik-2020-2029-aktualizacja.pdf>>
Urząd Gminy Chmielnik
36-016 Chmielnik 50
NIP: 8131080601
REGON: 000538840
Dane kontaktowe:
tel. 172296606
fax 172296600
e-mail: sekretariat@chmielnik.pl
Adres skrytki ePuap:
/s996rvp8do/skrytka
Godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:15 - 15:15
Gmina Chmielnik
36-016 Chmielnik 50
NIP: 8133301503
REGON: 690582051
Strona internetowa:
chmielnik.pl
Biuletyn Informacji Publicznej:
bip.chmielnik.pl
Strona Urzędu Gminy Chmielnik wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.