Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego

Jak wnioskować o tłumacza PJM w Urzędzie Gminy Chmielnik?

Forma wniosku:

Osoba głucha lub niedosłysząca, która potrzebuje tłumacza PJM, powinna zgłosić taką potrzebę co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie Wniosek można złożyć w jednej z poniższych form:

  • Mailowo – wysyłając wiadomość na adres e-mail sekretariat@chmielnik.pl , podając termin i cel wizyty.
  • Telefonicznie – 172296606.
  • Osobiście w urzędzie – wypełniając formularz w wersji papierowej.

Co powinno zawierać zgłoszenie?

  • Imię i nazwisko osoby wnioskującej.
  • Proponowany termin wizyty.
  • Krótki opis sprawy, którą chce załatwić w Urzędzie Gminy Chmielnik.
  • Preferowany sposób kontaktu zwrotnego (np. SMS, e-mail).

Koszt usługi

Usługa tłumacza PJM jest bezpłatna dla osób uprawnionych. Urząd Gminy Chmielnik organizuje tłumacza i pokrywa koszty jego pracy.

Dodatkowe informacje

Urząd Gminy Chmielnik może zapewnić tłumacza stacjonarnie lub online (np. poprzez wideotłumacza).
W nagłych sytuacjach warto skontaktować się z Urzędu Gminy Chmielnik by sprawdzić możliwość przyspieszenia organizacji tłumacza.
Jeśli Urząd Gminy nie może zapewnić tłumacza na dany termin, zaproponowane zostanie alternatywne rozwiązanie.

Wzór wniosku o zapewnienie tłumacza PJM:

Wniosek o zapewnienie tłumacza Polskiego Języka Migowego (PJM)

Urząd Gminy Chmielnik
Chmielnik 50
36-016 Chmielnik
E-mail: sekretariat@chmielnik.pl

Ja, niżej podpisany/a:

Imię i nazwisko: ……………………………………………………..

Adres e-mail lub numer telefonu (np. do SMS): ……………………………………………………..

Preferowany sposób kontaktu: e-mail / SMS / telefon (proszę podkreślić właściwe)

Zwracam się z prośbą o zapewnienie usługi tłumacza Polskiego Języka Migowego (PJM) w celu umożliwienia mi załatwienia sprawy w Urzędzie Gminy Chmielnik.

Proponowany termin wizyty: ……………………………………………………..

Godzina: ……………………………………………………..

Opis sprawy: (np. złożenie wniosku o wydanie …, złożenie deklaracji…, )

…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………

Oświadczam, że jestem osobą uprawnioną do skorzystania z usług tłumacza PJM na podstawie ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Proszę o potwierdzenie przyjęcia wniosku i informację zwrotną dotyczącą organizacji tłumacza.

Data: ……………………………………….

Podpis (jeśli składane w wersji papierowej): ……………………………………….

Tryb czytania
Przewijanie do góry